mke food: august

here we are AGAIN! yay! im not three weeks late on this foodie blog, you are. its you 😉 just kidding totally me, lets just say i took some time off? yeah, lets go with that. from what i can remember, august was a good eating month but honestly, all of the months are good …

mke eats 8

at blogger collab day its monday and you know it means my weekly food blog , right? well kinda. although i like the idea of blogging about food once a week, i desided i am going back to the once a month food blog. just like old times 🙂 now this doesnt mean that im …

mke eats 7

monday funday, right? this past week/weekend was a weird one for me, did anyone else feel that way? even though it was weird, i did end up trying some new food places which is always a plus! AND i even went to brunch...yes everyone, this is something that i rarely do! here is where the …

mke eats 6

its monday, its monday! i know some of you are like "omg stoppppppp" and the other half of you are like "yaasssss girl, new week!". well how ever you are, you already know what today is....MKE FOOD DAY! lets get right into this. here are this weeks eats & drinks: pedros, south american foodenlightened brewing …

mke eats 5

i get it, you couldnt sleep last night because i didnt post my eats for the past week. BUT WE ARE HERE TODAY! dont be mad at me, please 😉 since youre probs so tired from not being able to sleep, ill keep this bad boy to the point for you, soooo you dont fall …

mke eats 4

hey babes, glass + griddle i think that every weekend should be three days long because why not? i mean, i feel so much more relaxed and rested. plus if we had a three day weekend, that would just give me that much more opportunity to eat more food. duh! here is where i ate/drank …